Jag kände att jag inte var färdig med julmat så jag gjorde de traditionella finska jullådorna till nyår. Och det är så gott, tur så har vi mat över för några dagar framåt :) Har du testat att göra dessa otroligt smakrika lådorna någon gång? Om inte så rekommenderar jag dem verkligen. Det måste inte vara jul för att laga dem, de passar mycket bra närsomhelst. Recept på lådorna finns på min blogg sedan tidigare, så jag länkar till dem. Ha nu en fin dag!

I felt that I was not done with Christmas food so I made the traditional Finnish christmas casseroles for New Year's Eve. And they are so good, lucky we have leftovers :) Have you tried these incredibly flavorful casseroles? If not, I recommend them really. It does not have to be Christmas to make them, they go very well any time. The recipes for the casseroles are on my blog since before, so I link to them. Now have a nice day!